8 Aralık 2015 Salı

Mia Organical

Merhabalar kizlar:)Sizlere geldigi gunden beri severek kullandigim Mia Organical markasindan bahsetmek istiyorum .
Organik sertifakli bu markanin bircok urunu var.Bana gelen pakette el kremi,ayak kremi,gece kremi,gunduz kremi,goz cevresi kremi,vucut yagi,%100 argan yagi,tonik,temizleyici,sampuan ve sac kremi vardi.
Sampuani istenilen gibi cok kopurmeyen turden.Buda organik oldugunu gosteriyor.Sac kremi ise alisilmisin disinda uyguladiginizda yumusatici dokmus gibi yapmiyor.Ama kolay taramaya yardimci oluyor.Argan yagini ise banyodan sonra nemli sac uclarima uyguluyorum.Tirnaklarada faydasi oldugunu okuyunca tirnaklarimada uygulamaya basladim.
Suan duzenli olarak devam ettigim urunleri bunlar.Aklima geldikce ayak kremide uyguluyorum ondanda gayet memnunum.
Artik bu tarz organik urunler daha cok dikkatimi cekiyor .Her aldigim urunun arkasini okuma ihtiyaci duyuyorum.Bole urunler oldukcada severek kullaniyorum.
Ozellikle %100 argan yagi bulmak o kadarda kolay degil.
Gul kokulu vucut yagi ise yagli his birakmadan cok guzel nemlendiriyor.Urunlerin buram buram kokulari yok zaten.Organik olusu kokusundanda belli.Benim bu guzel kokulu kremlerden vazgecmem lazim sanirim:)
Umarim yazimi begenmissinizdir.Simdilik hoscakalin;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder